Verras de Klant voor deze jou verrast. Alles draait om communicatieve vaardigehden. Het overtreffen van de klantbeleving is het nieuwe verkopen. Voor de medewerkers organiseren we een praktische training op het gebied van communicatieve vaardigehden aangevuld met directe toepassing in de praktijk
“Niemand wil iets kopen, maar iedereen wil geholpen worden”
Een organisatie heeft bestaansrecht omdat er klanten zijn. Klanten zijn belangrijk en verdienen dan ook een klantgerichte communicatie. Niet iedere medewerker is zich er altijd van bewust hoe belangrijk klantgerichte communicatieve vaardigheden zijn. Dat is dan ook het eerste waar wij mee aan de slag gaan. En nee, we doen zeker niet alles. We kijken wat de medewerkers nodig hebben. En het maakt ook niet uit of je nu receptioniste, secretaresse, monteur, callcentermedewerker, medewerker klantenservice of accountmanager bent. Je hebt contact met klanten en samen maken we daar een ware Customer Experience van waarbij we de klantbeleving keer op keer overtreffen.