Deze week stond een grote beurt voor mijn auto op het programma. Om 08.00 ’s ochtends met mijn auto naar de garage. Auto geparkeerd en op naar de hoofdingang. Het bordje receptie gaf duidelijk aan waar ik zijn moest.
Aangekomen bij de receptie werd ik welkom geheten en werd mij een stoel aangeboden. De gegevens van mijn auto werden gecontroleerd en de afgesproken grote beurt werd netjes met mij doorgenomen. Er werd tevens aangegeven dat er een checklist werd gebruikt die afgetekend werd door 2 mensen (te weten de monteur en de chef werkplaats). Ik heb deze auto overgenomen van een collega dus ook mijn persoonlijke gegevens werden overgenomen in het systeem. Tenslotte kreeg ik een vervangende auto mee. Een gloednieuwe witte Audi A1.
’s Middags ging de telefoon. De auto was klaar en kon worden opgehaald. Aangekomen bij de garage werden keurig de verrichte werkzaamheden met mij doorgenomen.
Aangekomen bij mijn auto hing hier nog een berichtje van de monteur in. Een antwoordkaart die ik in kan vullen waarbij ik aan kan geven wat mijn ervaringen zijn en hoe tevreden ik ben over de verrichte werkzaamheden.
Dit autobedrijf heeft het begrepen. Service is het toverwoord. Je voelt je klant en je waardeert de manier waarop je wordt geholpen. Tja en als ik dan nog een tip mag geven aan de monteur. “Zorg dat je naam duidelijk leesbaar is op de antwoordkaart, dan krijg jij ook alle credits die je verdiend”
En hoe is het gesteld met de servicegerichtheid in jouw organisatie?
#klantcontact
Geef een reactie