Voor horecamedewerkers
Overtref de verwachting van de gast en u heeft een ambassadeur voor het leven. Een gast bezoekt een hotel, restaurant of café om in de watten gelegd te worden. Van het moment dat de gast binnenkomt tot het moment dat de gast voldaan en zeer tevreden huiswaarts gaat. Ieder detail telt.
Medewerkers die gastvrijheid uitstralen en hier ook naar handelen. Dat is toch ook wat u wilt? Precies. In een praktische sessie van 3 uur gaan we samen aan de slag met uw medewerkers. Na deze sessie zijn medewerkers in staat:
– om gasten van binnenkomst tot afscheid die aandacht te geven die gasten verdienen.
– om gasten te voorzien van het juiste advies op het gebied van dranken en spijzen
– om het verschil te maken bij iedere gast ‘gewoon’ door net dat beetje extra
We werken met groepen van maximaal 15 deelnemers van verschillende horecagelegenheden. U kunt maximaal 3 medewerkers inschrijven. De training vindt plaats in een horecagelegenheid. Deze horecagelegenheid mag gratis 3 medewerkers laten deelnemen aan de training.
Investering per medewerker: € 65 (exclusief btw). Inclusief 2 drankjes en een lekkere lunch. *
* Bij inschrijving van 3 medewerkers ontvangt u als extra kado de klantexperience horeca toolbox met daarin 15 tools om uw medewerkers continue scherp te houden op het gebied van gastvrijheid. Nu al nieuwsgierig naar deze toolbox, download nu gratis een preview van deze toolbox.
Wilt u dat de horecaexpress ook in uw plaats langs komt? Neem dan contact met ons op en we gaan het samen beleven.
“Van begin tot het eind een beleving om nooit meer te vergeten”